۱۳۹۲ شهریور ۲۰, چهارشنبه

شبهات انتخابات 88 و سخنان درست حسن روحانی

حسن روحانی در گردهمایی ائمه جمعه گفته است که "مردم در این انتخابات همه شبهات در مورد انتخابات گذشته در افکار عمومی جهان را شستشو دادند که این امر به دلیل آگاهی مردم و تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت."
آقای روحانی بدستی این عبارت را بکار برده است بنابراین از این منظر هیچ سرزنشی متوجه ایشان نیست. این مردم هستند که باید مسوولیت کاری که کردند را بپذیرند. مردم نشان دادند که تقلب در انتخابات 88 چیزی شبیه دروغ یا سوئ تفاهم بوده است و حالا دیگر رفع شده است. سیاستمداران اصلاح طلب شان نیز همین نظر را دادند و می دهند.
بنابراین این سخن آقای روحانی کاملا درست است مردم این کار را کردند و از همین منظر به آنها انتقاد وارد است و باید مسوولیت عمل خودشان را بپذیرند. آنان کمک کردند تا پتانسیل یک اعتراض بزرگ بطور کلی از میان برود و اساسا مبارزه از این به بعد هیچ جایگاه اخلاقی نداشته باشد بلکه مبارزه تنها چیزی باشد برای احمق ها که باور می کنند چیزی باارزش برای صرف وقت و عمرشان وجود دارد. آنها به کمک حاکمیت رفتند تا نشان دهند مخالفین این حکومت ارزش اخلاقی کمتری از خود حکومت جابر و مستبد دارد.
آری مردم باید مسولیت کارشان را بپذیرند.

۱ نظر:

  1. آری همینطوره, اعتراف بجایی است!!!
    مردم به پا خواسته ایران تمام شبهات حکومت مومنان اسلام سیاسی تبهکار این حرامزاده کنفرانس گوادالوپ را از اینکه در طی سی و سه سال تفاله و یا تفاله هایی از گله وحوش حزب الله جای خود را با گله چکمه لیسان ملی مذهبی و اصلاح طلبان دردانه بی بی سی عوض کرده اند را شناخته اند و عنقریب است که آنان را در پساب های عفن تاریخ غوطه ور سازند!
    مردم ایران و به ویژه جوانان مبارز ایران با اندوخته ایی از تجارب خونین و فلاکت بار و انباشته از ریاکاری های بی پایان گله های متلون مومنان اسلام سیاسی جنایتکار حاکم, دریافته اند که چگونه ضمن آنکه آفتابه داران و چراغداران بربرهای حکومتی و به ویژه سوگلی های دردانه بی بی سی را افشا و با شدت تمام طرد مینمایند, خود را جهت دستیابی به مطالبات واقعی در کنش ها و تظاهرات خیابانی سازمان دهند!
    ایران به پشتوانه تاریخ خونین ولی پربار صدو پنجاه ساله اخیرش و به ویژه در سال 57 , آبستن جنبش انقلابی سترگ و بنیان برکن و رهایبخشی است که کل منطقه اسلام زده خاورمیانه و شمال آفریقا را از چنگال اسلام سیاسی این حرامزاده کنفرانس گوادالوپ رهایی بخشد!

    پاسخحذف