۱۳۹۲ شهریور ۲۵, دوشنبه

ستایش حسن روحانی از سپاه پاسداران و نقد علی مطهری

حسن روحانی در جمع فرماندهان سپاه سخنانی گفته که بسیار بسیار جالب توجه است و اگر مورد ماله کشی اصلاح طلبان قرار نگیرد که البته حتما قرار خواهد گرفت  گویای لاپوشانی های مهمی است که حسن روحانی بر آن اساس کار خواهد کرد تا جایی که تنها منتقد او امروز علی مطهری بود که به حسن روحانی یادآوری کرده که صریح تر باشد و گفته است که کیست که نداند امروز سپاه رقیب بخش خصوصی است و چه آفت هایی ایجاد کرده است. 
حسن روحانی فرموده اند :"بنده شایعاتی که راجع به سپاه در حوزه اقتصادی مطرح می‌شود را اصلا قبول ندارم. سپاه رقیب مردم و بخش خصوصی و مثل پیمانکارهای معمولی نیست. سپاه باید پروژه‌های بسیار مهمی که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارد بر عهده بگیرد."
یعنی آقای روحانی اصلا قبول ندارد که سپاه در حوزه اقتصادی در این سالها چه کرده است و چه بر سر اقتصاد ایران آورده است و در چه معاملاتی دست برده است که تنها نمونه کوچک آن معامله مخابرات ایران بود. روحانی یا در حال معامله با سپاه است و یا اعلام این نکته به سپاه است که خطری شما را و پروژه های شما را تهدید نمی کند راحت باشید. 
بعد ایشان فرموده اند : بنده با فرمانده کل سپاه صحبت کردم که سپاه در چند پروژه ملی بار را بر دوش بگیرد و افتخارش را داشته باشد. در شرایط تحریم سپاه باید وارد عمل شود و سه چهار پروژه بزرگ ملی را بر عهده بگیرد. زیرا سپاه شرایط کشور و دولت را به خوبی می‌داند." 
بنابراین به سپاه وعده داده است که سهم آنها فراموش نخواهد شد و چند پروژه ملی از الان بدون مناقصه ، بدون رقابت به سپاه واگذار خواهد شد. بنابراین بعد از فاجعه دولت احمدی نژاد و ورود سپاه در همه عرصه های اقتصادی حالا در دولت جدید نه تنها تلاشی برای قطع بازوی سپاه نخواهد شد بلکه به آنها وعده داده می شود که پروژه های شما در حد بخش خصوصی نیست یعنی حتی نیاز به مناقصه صوری هم نیست. از قبل برای شما کنار گذاشته شده آنهم پروژه های ملی که هم پول مردم است و هم اگر بدون مناقصه و بدون ارزیابی توان علمی و حرفه ای به سپاه داده خواهد شد تا همان بلایی را سر پروژه های ملی بیاورد که سر صدرا و پروژه های نفتی آورده است. 
و جالب تر از همه فرموده اند :" از سپاه می‌خواهیم بخشی از بار دولت و البته نظام را بر دوش بگیرد. یکی دیگر از موضوعات قاچاق کالا می‌باشد که بلای اقتصاد کشور است. سپاه می‌تواند در مقابله با آن کمک کند تا جلوی قاچاق کالا گرفته شود. به عنوان رئیس‌جمهور از سپاه می‌خواهم در دو بخشی که دولت با مشکل مواجه است پای کار بیاید و کمک کند تا مردم شاهد خلوص و ایثار سپاه در شکست دشمن در حوزه معیشت مردم و تولید باشند." 
آقای روحانی مطمنا از کسانی است که از اسکله های قاچاق برادران قاچاقچی مورد اشاره احمدی نژاد بهتر از هر کسی آگاه است حال او از برادران قاچاقچی می خواهد کمک کنند جلوی قاچاق کالا گرفته شود. آیا منظور کول بران کردستان هستند آقای روحانی؟ 
اما مهمتر و جالب تر اینکه منتقدان و آنان که باید قلم تیزشان هیچ منفعتی و مصحلتی نشناسد گرفتار مصلحت و منفعت شده اند و در این میان علی مطهری در قامت منتقد برخاسته است. خدا به خیر کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر