۱۳۹۲ مرداد ۲, چهارشنبه

تلاش هاشمی رفسنجانی برای افزایش اعتماد به خامنه ای

سهام نیوز گزارش کرده است که هاشمی رفسنجانی در دیدار هفته گذشته خود با جمعی از فعالین سیاسی گفته است که :
"در روز انتخابات، آقای مصلحی و برخی از نیروهای نظامی و امنیتی بعد از شروع رای گیری و مشخص شدن وضعیت مطلوب آقای روحانی در حوزه های رای گیری، و احساس نگرانی از اینکه سرنوشت انتخابات به نفع آقای روحانی در حال رقم خوردن است؛ اصرار داشته اند که آقایان روحانی و قالیباف به مرحله دوم بروند، ولی این درخواست مورد موافقت آقای خامنه ای قرار نگرفته و ایشان دستور داده اند آراء واقعی مردم در انتخابات خوانده شود."
تلاش هایی از این دست توسط هاشمی رفسنجانی به خوبی نشان می دهد که انتخابات مهندسی شد توسط و برای آیت الله خامنه ای و معامله با هاشمی اینگونه پیش خواهد رفت که اعتبار از دست رفته آیت الله خامنه ای بازیافت شود. مشخص است که این یک دروغ بزرگ است که دستکاری در انتخابات اخیر انجام نشده است و آیت الله خامنه ای پشتیبان رای واقعی مردم شده است. وظیفه ای که بر عهده هاشمی گذاشته شده است و او قدردان رهبر خواهد بود و در آینده بیشتر این برنامه آشکار خواهد شد.
هم میزان رای حسن روحانی و هم شیوه اعلام آرا در روز بعد از انتخابات به خوبی وسواس در شیوه اعلام آرا را نشان می داد. آقای هاشمی رفسنجانی متاسفانه موفق خواهد شد برای چندی بخاطر سکوت گروهی از روشنفکران سیاست زده  چنین دروغ هایی را تحویل جامعه دهد و اعتراضی را شاهد نباشد. او خواهد توانست همه سیاست زدگان را به سر فروآوردن و تمجید از این بصیرت آیت الله خامنه ای دعوت کند و بسیاری که راه آسان تغییر را جستجو می کنند به این تمجید و ستایش روی خواهند آورد.
اما دیر نیست که شعبده بازی این شعبده بازان از پرده بیرون بیافتد. روزی که مبارزه آزایخواهان جدیت درخوری یابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر