۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

بزرگی آتش ؛ بزرگی یارسان

اینکه دو تن از پیروان آیین یارسان به خاطر توهین نیروهای امنیتی خود را به آتش بکشند نشانه بزرگی این انسان ها و درسی است برای همه ما که در طوفان توهین و تحقیر چنان غرق شده ایم که چیزی از غرور و شخصیت مان باقی نگذاشته که باعث حرکتی یا واکنشی شود. این حرکت نشان می دهد که هنوز در سرزمین ما انسان های بزرگی هستند که توهین و تحقیر ممکن است چنان زندگی را در چشمشان تحقیر کند که از آن چشم بپوشند و به ما که از آموختن گریزانیم بیاموزند که باید چیزی داشت که در چشم شما ارزشی و اهمیتی بالاتر از وجود شما داشته باشد که بخاطرش روز حاضر باشید از خودتان بگذرید تا نشان دهید که انسان هایی هستند که ارزش شان به غرورشان و شخصیت شان است.
پیروان یارسان پیش از این هم مرد بزرگی داشتند بنام سید خلیل عالی نژاد که اون نیز البته توسط دیگران به آتش کشیده شد. گویا این آیین با آتش نسبتی غریب و دوستانه دارد. 

۳ نظر:

  1. شما هم یا مردم بیگناه را آتش میزنید و یا خودتان را!!! ... اگر کمی فکر کنید راههای بهتری پیدا میکنید ... البته اگر قدرت فکرکردن داشته باشید ... در قاموس شما سوزاندن نشانه مردانگی است!!!؟ پشت کوه مخفی میشوید و با استفاده از تاریکی شب، زن و بچه بیگناه مردم را سر میبرید و آنرا مردانگی مینامید!! خود را میسوزانید و به آن مردانگی میگویید!! راستی شما از کجا آمده اید؟ از جهنم!!!؟

    پاسخحذف
  2. امام زمان :

    بگو اين ميمونها را از قم بيرون بريزند(خاتمی و مهاجراني و عبدالله نوري)

    http://salehat.ir/index.php/component/content/article/97-khamenei/agha-va-mahdi/185-2013-06-05-07-12-32

    پاسخحذف
  3. Mozdoor H,Sh khaeily khari ham khodat ham khamenei fased

    پاسخحذف