۱۳۹۱ بهمن ۲۱, شنبه

روز قبل از 22 بهمن 88

مرور کودتا بدون روتوش ، نوشته های بعد از انتخابات سال 88 است که با نابودی وبلاگم در پرشین بلاگ بار دیگر اینجا منتشر می شود. 


 فردا 22 بهمن است
این روزها همه ما تنها یک فکر داریم، 22 بهمن . و این روز فرداست. چگونه برگزار خواهد شد؟ آیا سبزها به طور گسترده شرکت خواهند کرد؟ آیا سرکوب مردم باز رخ خواهد داد ؟ و سوالات بسیار دیگر.
فردا 22 بهمن است وحاکمیت تمام نیروهایش را برای فردا بسیج کرده است . تمام خیابان انقلاب و آزادی را بلندگووصل کرده و با تراکت های بزرگ به تبلیغ پرداخته . فردا اتوبوس های نیروهای بسیج شده به میدان آزادی می آیند و قصد دارند و با شگردهای خود مردم را از حضور در راهپیمایی فردا مایوس کنند.
درگیری های ساختگی ، اعلام اخبار غیر واقعیت وخصوصا ترساندن مردم تا آخر امشب و فردا بصورت شایعه اصلی ترین کار حاکمیت خواهد بود.
کار ما آن است که تا آخر امشب با تلفن یا ایمیل با آشنایان ودوستان تماس بگیریم و تاکید کنیم که در این 30 سال چنین فرصت و تهدیدی برای آزدیخواهان پیش نیامده است. فرصت اینکه با حضور گسترده خود و خصوصا حضور درمیدان آزادی دراول صبح ، هژمونی خود را به خبرنگاران خارجی مستقر در میدان آزادی اعلام کنیم  تا چهان از دریچه ای دوربین ها صدای اعتراض ما را بشنود و شاید راهی برای آزادی زندانیان سیاسی پیدا شود.
تهدید از آن نظر که در صورت عدم حضور ما فشار به زندانیان و اعدام برخی از آنها جدی تر شود.
این تهدید و فرصت مهمترین ضرورت حضور گسترده ماست.
تا فردا......

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر