۱۳۹۱ بهمن ۲۹, یکشنبه

شیوه احمدی نژاد در نامه به خامنه ای

احمدی نژاد امروز در نامه ای به آیت الله خامنه ای بدون آنکه عذرخواهی کند تاکیدکرده که کاری نمی کند که مخالف مصالح کشور باشد. برعکس نامه های تملق آمیز برادران لاریجانی ، احمد نژاد از شیوه دیگری استفاده کرده است. به نظر می رسد هر روز این درگیری شدت بیشتری می گیرد. گویا باید منتظر حوادث شدیدتری در این زمینه باشیم .
احمدی نژاد با این شیوه خود به برخی گروههای اجتماعی این پیغام را می دهد که مجیز گوی رهبر هم نیست و با اینکه با کودتایی در همکاری مشترک بر سر کار آمده اما آن کسی که این پیمان را پیش از این شکسته نه او که آقای خامنه ای است. به نظر می رسد احمدی نژاد به خوبی از نقش بزرگی که برای رهبری در حذف اصلاح طلبان ایفا کرد آگاه است و پاداشی بزرگتر از 4 سال دوم ریاست جمهوری اش طلب می کند.
امروز عکسی از احمدی نژا در جلسه با استانداران پخش شد که در کنار دست او مرتضوی حضور داشت که اساسا هیچ گونه نقش اداری یا رسمی برای حضور در این جلسه نداشته است. این نشان می دهدکه بازی با کارت مرتضوی بزرگتر از آن چیزی است که تاکنون شنیده شده است.
 فقط اینکه آیت الله خامنه ای که نظرشان به نظر احمدی نژاد نزدیک تر بود چه شعبده ای خواهد ساخت نباید پیش بینی اش چندان دشوار باشد. بالاخره ابزاری به نام " ملاک حال افراد است " همیشه در دسترس چنین حکومتی بوده و خواهد بود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر